Sinds vorige week zijn we gestart met het werken in een circuitvorm. Deze week zijn er alweer nieuwe onderdelen aan toegevoegd. Hoe werkt het? In de klas werken we met 5 teams. Ieder team werkt 20 minuten aan één taak. De volgende dag schuiven we de taken door. Zo heeft iedereen 5 taken in één week uitgevoerd. De taken zijn vooral gericht op lezen, schrijven en rekenen.
Deze week worden er letters en woorden gemaakt van klei, is er een stempelblad, zijn er puzzels (die we zonder voorbeeld maken), zit er een spelletje in van de methode 'met sprongen vooruit' en spelen we een spel tegen elkaar met een dobbelsteen en de Pop It Fidges. Alle opdrachten zijn leuk en leerzaam!
Sinds vorige week zijn we gestart met het werken in een circuitvorm. Deze week zijn er alweer nieuwe onderdelen aan toegevoegd. Hoe werkt het? In de klas werken we met 5 teams. Ieder team werkt 20 minuten aan één taak. De volgende dag schuiven we de taken door. Zo heeft iedereen 5 taken in één week uitgevoerd. De taken zijn vooral gericht op lezen, schrijven en rekenen.
Deze week worden er letters en woorden gemaakt van klei, is er een stempelblad, zijn er puzzels (die we zonder voorbeeld maken), zit er een spelletje in van de methode 'met sprongen vooruit' en spelen we een spel tegen elkaar met een dobbelsteen en de Pop It Fidges. Alle opdrachten zijn leuk en leerzaam!